Mamman til 3 prinsesser Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg var hos jordmor igår hadde litt lavt SF-mål- noe som er helt nytt for meg som 3.gangs... Ligget høyt på skalaen med de 2 andre- og ikke lavt før nå heller. Var 33+5 igår og hun målte meg til 31... Skal til UL nå snart. HUn mente det ikke var noen fare- og at hun lå godt nede og at det kunne være årsaken.. Men blir jo urolig alikevel da. Noen med lignende erfaring el som kan komme med trøstende ord..?
♥Mammatil3små♥ Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hei:) Jeg var på ultralyd på tisdag av samme grunn(kombinert med lite beveglese fra babyen de siste dagene)....Men når vi kom inn på sykehuset såg alt helt fint ut, Babyen hadde bare lagt seg veldig langt nede ,og derfor hadde magen blitt mindre på en måte.... D er visst veldig vanlig... Lykke til:)
Liten gutt,22 juni Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Er 34 + 4. Fikk også vite at æ lå under, men det var ingen grunn til bekymring,så lenge kurven ikke jevna sæ ut.men etter å ha vært sykemeldt i litt over ei uka å fått slappa av, så hadde han jammen mæ vokst. kurven stiger jevnlig nu.
Mamman til 3 prinsesser Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2008 Tusen takk for svar! Nå har jeg vært på UL- og der så alt helt fint ut. Hun har nok bare sunket ned som jordmor trodde. Fikk vite at hun veier ca 2,5 kg nå- så da blir det nok ingen liten snelle denne gangen heller... Fått 2 jenter på ca 4,3 før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå