Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

selvfølgelig ikke, men av og til føles det sånn. nå er det 6 stk på jobben, i tillegg til diverse slektninger. i barnehagen til poden strutter det mager både hos personalet og hos mammaene. og alle spør; "men nå er det vel på tide, guttungen er jo OVER 2 år!" aaargh. jeg er ikke klar for neste mann jeg, vi har det så bra med toåringen vår, må bare nyte dette en stund til. akkurat nå har vi det perfekt med å være en familie på tre...

men det er jo flott da, med vår, sol og gravide mager overalt. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig!!! Koselig for andre at de er gravide, men de trenger da ikke "tvinge" oss med ett barn til å produsere flere av den grunn!!?? Noen velger faktisk å få bare ett barn også, eller kan ikke få flere...synes det er litt merkelig at folk kommenterer sånt, jeg...

Skrevet

Ja, tror jammen "hele" verden er gravid. Her sliter vi med nr 2, og har nå fått diagnosen PCO. Håper kanskje spiren sitter snart. Det er defor ekstra ubehagelig med alle som forventer at magen min og skal strutte av glede, har blitt spurt masssssse om det ikke kommer en til snart..

Når jeg sier at mini skal være enebarn (i ren irritasjon!) fnyser folk av meg og sier jeg ikke må være tåpelig........

Jaja, skal iallefall nyte det fine bæret og den skjønne minien vi har fra før!:)

Skrevet

Jeg er ikke gravid men kjenner også maaange som er d ja:) Er singel jeg da så slipper å bli mast på om nytt barn hehe:)

Skrevet

Irriterende, jeg vet...

Hva f.. har andre med når og om man ønsker seg flere barn, liksom?

Blir frista til å smelle i med en "Nei vet du, vi er faktisk FORNØYD med den første vi fikk, vi!" til nestemann som gliser frampå :-(

Bah.

Sympati herfra i alle fall!

Skrevet

Gravide over alt, i bhg til jenta er 3 småsøsken født etter jul, noe som har ført til at jenta mi kaller alle dukkene sine for lillebror.........

Og i bhg hbor jeg jobber har 2 mammaer født etter jul, 1 mamma før jul, og 3 er fødeklare før ferien, og jaggu fikk vi vite om to som skal ha til høsten også i dag...........

Alle maser på meg, da min pike er snart 3, men det ingen vet er at hun er en icsi-prinsesse, og at vi har allerede 4 misslykkede søskenforsøk bak oss, skulle så gjerne ønske jeg også struttet.

Tungt å bli mast på, skjlnner ikke folk at ikke det er alle som kan få??? Kanskje de skal tenke seg litt om.........

Min mage er ikke flat av eget ønske......

Skrevet

samme her. min mage er heller ikke flat av eget ønske.

prøvd på nr 2 snart et år. nesten lyst å si til hele verden at vi prøver vi prøver,men får det ikke til. men orker ikke det heller.

Skrevet

er noe spesielt med denne tiden av året tror eg..;) eg har akkurat fått nr 2 da. han er 3 dager gammel.. kom en dag etter to årsdagen til søsteren. så vi har ike hørt så mye mas da

Skrevet

Ser gravide overalt jeg oxo. både slekt og venner skal ha,klør litt i fingra da,men nå har jeg 2 år mellom mine gutter så jeg skal vente en goooo stund til,vill ha kroppen min litt for meg selv nå. ammer ennå da så den er ikke helt min...

men syns ikke folk skal mase eller kommentere slike ting.iallefall når mann ikke kjenner bakrunnen til folk. Ingen som har noe med når folk skal produsere syns jeg---

Skrevet

takk for det..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...