Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Hei...jeg er bare innom på besøk fra "Småtroll 0-1 år"... Det jeg lurer på, er om det er noen her som reiste fra barnet sitt i 2-3 dager (eller lenger) da barnet var ca 6mnd? Jeg er egentlig bare interessert i å høre hvordan det gikk.....med deg som mor, og babyen?
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hei Vi var borte fra henne i 2,5 døgn da hun var rett under 6 mnd. Det gikk veldig fint altså, hun drakk morsmelk som jeg hadde frøset ned. Mormoren hennes passet henne. Jeg synes det var forferdelig å reise fra henne, men prøvde å tenke positivt på det. Jeg og samboeren min hadde godt av å få litt tid for oss selv. Dessuten visste jeg at moren min kom til å passe veldig godt på henne og gjøre alt for henne. Da slappet jeg av
Kaja_07 Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Jeg var bortreseist to helger da min sønn var ca. 6 mnd. Den ene gangen var det faktisk en lang-helg. Da var han hos pappan sin - den andre helgen hos mine foreldre. Gikk kjempe fint begge ganger. Han koste seg masse. Er kanksje oss mødre det er tøffest for... og der er vi jo forskjellige. Savner han jo, men gikk veldig bra. Hjelper jo at jeg vet han er i trygge hender. Koste meg på tur - også var det ekstra kos å komme hjem igjen :-)
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Var borte en langweeken da gutta var 5 mnd. De var da hjemme med pappa og det gikk så bra. Tror både mor,far og barn koset seg. Og jeg kom hjem med masse ny energi. Jeg har aldri hatt noe problem med å reise fra de litt så lenge jeg vet de har det bra men, der er vi jo alle forskjellige:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Ammet dere, og isåfall hvor ofte pumpet dere når dere var vekk? og hadde dere mistet melk når dere kom hjem igjen?var det isåfall mye strev å få opp produksjonen igjen? hmm.....lurer jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå