Gå til innhold

når og hvordan?


Anbefalte innlegg

Skrevet

når og hvordan skal jeg fortelle min datter på 4,5 år at ho skal bli storesøster...

lurer så fælt på dette tenker på det hele tiden, vet ikke hvordan jeg skal få sakt det til henne på en måte... å lønner det seg å vente så lenge jeg kan med å fortelle det?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er sikkert lurt å vente så lenge de går.. Så blir ikke ventetiden så lang for henne.:)

Skrevet

ja var det jeg tenkte på å...

klarer lissom ikke la være å tenke på det, tenker hele tiden at ikke jeg må røpe meg, finner på nye unnskyldninger hver dag for å ikke hoppe på trampolina med henne osv... litt slitsomt men det går vel det å

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...