Brenda med 2 ute Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Nå har det vært sånn en uke, blid som ei sol. Starter kveldstellet når hun viser tendenser til å være trett. Sånn kl 1800. Grøt, pupp, vask å så i seng da er klokken 1830 1845. Er rolig og passer på at det ikke blir for mye liv rundt henne. Så legger jeg henne i sengen da pludrer hun og ordner litt, det har hun altid gjort. Etter en stnd har vi bare gått in og lagt henne gitt smokk så har hun som regel sovnet. Men nå etter en stund begyner suttringa....så vræler hun i 1 time. Kjempelei seg stakkarn! Går in trøster, gir smokk legger henne tilrette og ut, i det vi snur ryggen så hyyyyler hun igjen. Hyyyler og hyler, går in trøster gir smokk legger tilrette og ut, hyyyyl. I 1 1/2 time holdt vi på i går. Til slutt har jeg bare tatt henne opp og bysset eller ammet henne i søvne, da sovner hun på noen minutter. Når hun vel har sovnet sover hun hele natten, så det er bare insovningsfasen. Hva gjøre? har dere hatt det sånn? Sosial hyling? Det er jo når vi går som hun blir lei seg. Tenner? Har ikke hatt samme matlyst som før. Hun spiser veldig bra altså, men ikke like mye som før. Men jeg trur kansje at det er en stund igjen til det egentlig. Solen? Det er kveldsol mot soverummet vårt. Det er kjølig, men lyst. Bytte rom? hennes rom er mørkt, men jeg tørr ikke hun er jo ikke 1 år ennå. Hun har altid vært så grei å legge helt siden hun blev født og nå er det ikke så greit lengre. Jeg vil ordne opp i dette nå før det går for langt. Har begynt å tenke på lurer på dagen, nå har jeg lagt det til sånn at hun sover morgen dupp så lenge hun vil egentlig. (Ca 1 1/2 time) Så sover hun en snau time på ettermiddagen rundt 1500 så legger hun seg ved 1830-1900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå