Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jeg er kravstor, men dette skulle være den dagen hvor jeg og manenn min gjorde noe litt spesielt, gjett hvem som sover enda..

Til mitt forsvar må jeg si at her er kl 919 og når han endelig våkner og er klar til å gjøre noe vil det være for varmt å gjøre noe som helst ute..

Hver eneste fridag han har bruker han på å sove, se film eller surfe nettet. Skulle ønske han hadde initiativ og overskudd til å finne på noe med oss.. Begynner sterkt å misslike jobben til mannen som tar all energi fra han *knurr*

Dagen klage fra meg, og dagen er enda ung så dette er vel bare den første...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*sympati*

Kjedelig å sitte sånn, når mannen ikke vil være med på noe som helst.

Gå inn til han og spør om han har tenkt å stå opp snart. Vent i ti minutter, har han ikke stått opp da, så går du ut alene. Ikke fullt så morsomt, men da slipper du hvertfall å sitte og vente på han...

Håper du får en fin-fin dag uansett da, med eller uten trøtt mann! =)

Skrevet

Vil i kke vekke han elelr, forde han tregner virkelig søvn. Det har vært et skikkelig hardkjør for han de siste tre ukene med lite søvn og masse jobb.. Vet jo at han trenger all den søvnen han kan få, bare føler meg litt oversett... Tror jeg skal ta med meg eldstemann og handle ferskpresset jus og noe søtt jeg. Han har ikke vært i barnehagen denne uke pga sykdom så nå kjeder han seg selvfølgelig..

tAkk for sympatien og du får ha en riktig flott dag du også!!!

Skrevet

Okei.. Ja, skjønner følelsen.. Urk.. Teit når jobben er så krevende som det der... Du får bare håpe på at det kommer bedre tider! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...