chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Og jeg gleder meg stort!!! Blir første gang jeg får høre hjertet dette svangerskapet=) Og hun må vel begynne å kjenne etter livmor å måle meg i dag vil jeg tro, er 23+1 i dag. Er litt misfornøyd med vekta da den har jo bare rast i vei siste dagene... har nå gått opp 8 kg. Men men, så lenge de går av igjen etter fødsel så..=) Får vite om jeg må på flere UL fremover grunnet oppfølging til seteleie (må prøve og snu om barnet ikke legger seg i hodeleie selv...)
lykketreff:-) Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Blir det allerede så tidlig i svangerskapet som uke 23 vurdert hvilken stilling barnet ligger i? Jeg er 27 uker på vei og er sikker på at ungen ligger med hodet oppover, men det har ikke vært snakk om leie på kontrollene så langt. Kanskje det er en spesiell grunn til at du blir fulgt opp mht dette? Lykke til hos jordmor!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 Det er fordi jeg har delt livmor og ikke så god plass som andre når det nærmer seg slutten, så det blir for liten plass til snuing tidligere, derfor skal det følges med i håp om å slippe KS denne gangen også!=) Så er litt spent nå påhva hun sier i dag=) Takk!
skalha1t etter3.pp Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 måla ikkje ho helder før so seint??ej he bytta jordmor te den smme som dej..søren..ej so gledde mej sånn te de å hjertelyden..ej skal te jordmor den 22.1 veke før u.lyd..
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2008 Hun lytter ikke etter hjertelyden før etter UL. og ca i uke 20.
skalha1t etter3.pp Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 hmmm..synst å minnast atte ej fikk høyre me dopler ganske tidli sist me doktoren
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2008 Det gjorde jeg og men ikke denne gangen gitt. Ny lege og ny jordmor i forhold til forrige gang så det var ikke sp enkelt nå nei..
skalha1t etter3.pp Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 søren da...heheh...!! ej sakl tvinge ne...heheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå