Gjest irismor Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Opp og hopp å få ut flagget =0) I dag er det 8 mai og frigjøringsdagen ;-)
Mamsen87 :) Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Nabon flagger.. Vi har ikke flagg.. Er det helligdag i dag? Og stengt i butikker?
☆Monkey Business☆ Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Hadde ikke planer om å flagre så mye *knis* Forresten så kan jeg ikke å henge opp flagg, hehe....det er mannen sin jobb og han er, eh, ja, på jobb, hehe.....
petite fleur Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Flagre, tenkte jeg nå, og skjønte lite, he he;-D Flagger ikke da vi heller ikke har flagg.....Men hurra for frigjøringsdagen! ;-)
"husmor"med lille Nora Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 dei vi leiger oss flagder. dei henger ut flagget med en gang dei har sjangs. hehe..
Gjest irismor Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Ikke helligdag og alle butikker er oppe og går som normalt. Men det er frigjøringsdagen i dag. 8 mai er den datoen okkupasjonen av Norge var over i 1945. Vi hadde om det på skolen den gang vi gikk der. Og de fleste av oss har nok hatt besteforeldre som opplevde krigen.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Nei har ikke tenkt å flagge, da jeg ikke har fått det ut nå lar jeg det være. Men supert at alle andre flagger. Viktig dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå