Gå til innhold

Er det bare vi som ikke har egen leilighet, men fortsatt leier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så uvanlig å være 25 og 26 år gamle og fortsatt ikke eie noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi blir straks 25 og 26 og leier.... Det er fordi vi har flytteplaner om et år og da kjøper vi hus, men kunne gjerne tenkt meg å eid mitt eget nå, ja!

Skrevet

Det kommer vel ann på livssituasjon. Alle mine venner med barn og de som er ferdig å studere eier. Studentvennene min leier stort sett. Jeg og svigerinnen min er studenter og eier, men det er fordi vi har menn som jobber. =)

Skrevet

Vi er ikke ferdig studert og jeg har ikke jobb, så vi leier.

Man må jo gjøre slikt avhengig av egen økonomi.

Skrevet

Vi kjøpte hus for 5 år siden da jeg var 26 år ;-)

Skrevet

Vi lever på bare 1 inntekt.. mannen min sin.. jeg er arb.ledig... så vi leier. men når jeg får meg jobb har vi tenkt å kjøpe oss noe..

Skrevet

Vi leier..Kommer til og gjøre det en stund til også. Har ikke råd til og kjøpe noe.. Vi er 25 og 20 år..

Skrevet

Vi leier, jeg studerer, men forhåentligvis kjøper vi snart. Forbeholdt at jeg kjapt får meg jobb. :-)

Skrevet

jeg er 25 og sambo 30. vi leier! får ikke kjøpt pga gjeld

Skrevet

vi leier.

jeg er 24 (snart..) og han er 23.

er nå begge studenter (vel på papiret hvertfall)

men går nok laaang tid ettervi er begynt å jobbe igjenn før vi kan kjøpe noe, så blir nok leie på oss i laaaange tider

Skrevet

Da jeg var 25 var det ingen av vennene mine som eide, inkludert meg. Så det tror jeg er helt vanlig. Må sies at jeg var i en helt annen situasjon den gangen, var mer opptatt av festing og reising o.l. og ikke minst; jeg var barnløs ;-)

Ble ikke boligeier før jeg var 30, jeg ;-)

Skrevet

neida ikke bare deg. vi leier også. har full jobb begge to, men studerer i tillegg, og trives så innmari godt der vi bor nå, så vi har det rett og slett for bra her, og vi har så sinnsykt mye å gjøre med studier, jobb og barn at vi ikke orker tanken på å kjøpe ennå. men det blir sikkert ikke lenge til. planen er at når vi er ferdig med studiene, så skal vi prøve. har lyst til å ha kjøpt bolig når nestemann kommer (planlegger å starte på en lillebror eller søster om et år.) jeg er 29 og han er 28

Skrevet

Vi kjøpte først leilighet, og så kort tid etter, hus da vi var 21 og 22 år gamle. Vi valgte å kjøpe fordi vi heller ville betale til oss selv, og ikke kaste pengene ut av vinduet i husleie. Kjøpte først leilighet i borettslag, men det ble for liten plass, og fellesgjelden var så høy, så vi kjøpte oss et hus istedet. Nå betaler vi til oss selv istedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...