Gå til innhold

"Støt" i magen? kan noen se her litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg har hatt en 4-5 merkelige opplevelser som skremmer meg litt. Første gangen mens eg kjørte bil, skulle ta en krass sving og vridde vel kroppen med litt og plutselig var det akkurat som eg fikk et kraftig støt i magen...sånn noen sekunder (over navleområde på høyreside). Har skjedd noen ganger til men i går kveld når eg slengte meg på sofaen etter en lang dag med stress, så skulle eg reise meg litt opp for å nå tak i fjernkontrollen, og tar en litt sånn halvskeiv situps he he...og der får eg det igjen...temmelig kraftig...varer bare noen sekunder men kjenner godt en stund etterpå at noe skjedde inni der. Litt ekkelt.

Har noen opplevd noe lignende?

Er jo overhode ikke sikkert det har noe med graviditeten å gjøre en gang, men en tenker jo seff litt ekstra når det er noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også får av og til vondt i magen, på den ene eller andre siden, når jeg skifter stilling brått. Kjennes mest ut som stikk, syns jeg. Hos meg går det ganske fort over. Har tenkt at det bare er drag i båndene til livmoren, jeg. Har hatt det en stund nå, og har blant annet vært på ultralyd og sett ungen sparke siden det begynte, så er ikke noe særlig bekymret. Gynekologen virket ikke bekymret for det han heller.

:-)

Skrevet

Hei:)

Men da tenker du kanskje helt nede i magen? Har kjent det litt tidligere i svangerskapet, men dette er noe helt annet liksom.

Har vært på UL eg også, og kjenner liv hver dag, men litt bekymret allikevel...lett å la fantasien løpe litt løpsk når det er noe en ikke vet hva er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...