Daily Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Førstegangsfødende her... Bare lurte på hvilke størrelse dere prioriterer i klær til den nyfødte? Går dere for mest klær i 56 eller 62?
Habiba Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 50-56, mine to første har veid ca 4 kg og har brukt det lenge,62 er aaaaaltfor stort, syntes jeg...
morijuni Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Hvis du har kjøpt klær fra ulike merker foreslår jeg at du går over og måler klærne mot hverandre.. Jeg oppdaget at jeg hadde klær i 56 som svar mindre enn andre i str 50.. og da er det dumt å vente med klærne i str 56..
monilu- Har født Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Min førstefødte var 2800 g og 49 cm, da var størrelse 50 passe. Nr 2 var 3300 g, og da passet 56 best. Så det kommer litt an på barnets størrelse ved fødselen. Tror jeg ville ha satset på 56 på det jeg kjøpte inn, 62 er i største laget hvis du ikke får et veldig stort barn da.
♥Mammatil3små♥ Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Jeg kjøpte inn i str. 50 og 56 til førstemann... Han passet 50 iallefall første mnden. og 56 lenge etter d... 62 er nok alt for stort til en helt nyfødt...D begynte jeg å bruke når han var rundt 3 mnd. tror jeg...Men da var mye for stort ennå...
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Har bare vasket opp tøyet i 50 og 56;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå