duogjeg og vitre Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Trenger noen råd her. Våknet med vondt i magen ca 03.30 i natt, og det tok etterhvert tak i ryggen. Kjennes ut som dårlig mage, men kommer liksom ikke noe mye avføring heller. Vet ikke helt hva som er rier/kynnere, men har ikke hatt det slik før. Skikkelig nedpress og stikkinger har jeg hatt flere ganger, men det har gått over ... Denne mage - og tryggvondterne varer ennå, men har prøvd å kjenne etter om de kommer med særlige tak - men det har mer eller mindre vært konstant. Ikke mer vondt enn at jeg klarer å slappe av, men det kjennes godt. Noen som opplever det samme, man kan vel kanskje gå en stund slik, og at det avtar ?? Termin i mårra
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Wuhu =) Da kan det nok høres ut som at du er på god vei til å havne i fødsel da =) Så spennende! Masse lykke til =)
power puff Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Sånn har jeg det og!! Akkurat på samme måte. Begynte i går kveld med vondt i mage og rygg + at jeg er dårlig i magen.. vært på mange ganger på do. Håper at det er fødsel på gang!! har ikke termin før 20 mai men akupunktør damen min sa at jeg kom til og føde i løpet av en uke på mandag!! Lykke til "duogjeg og vitre" Hold meg oppdatert da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå