Scorpiogi Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Han våkner så tidlig! i dag våknet han 5.30! Han er snart 2 år og legger seg mellom 7 og 7.30. Men denne uken har han sovet til 8 to av dagene og til 5.30 to av dagene, og hvorfor i alle dager er det slik?? Syns godt han kan bestemme seg snart, om han er A eller B menneske..... Vet godt det er en del som har unger som våkner like tidlig/tidligere. Er nok ikke alene. Men gud, så slitsomt det er! Er gravid i uke 26 og trenger sårt all søvnen jeg får! noen med tips?
pandabjørn Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 har du prøvd å legge han senere enn 19-1930 ?? hvor mange lurer får han i løpet av dagen 1 eller 2? har du mørke gardiner på rommet hans slik at det er mørkt på rommet? skjønner at det er slitsomt når du er gravid attpåtill....
Willy Wonka Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Foreslår også at du går ned på soving på dagtid, eller legger han senere. Er han trøtt på kvelden er kanskje en lang god lur på dagen med på å holde han litt lenger oppe om kvelden - så sover han kanskje litt lenger på morgenen. ....vet du ikke mener det, men litt trist overskrift du har valgt..
Scorpiogi Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2008 huff ja, overskrifta var kanskje litt drøy. ) han er ju gullet mitt selv om han våkner 9 eller 4.... han sover en lur om dagen på en time. Og han våkner som på ei klokke enten han har sovna kl halv 8 eller 9 på kvelden før. Rullegardin har vi og.....har liksom prøv alt syns jeg... Han sover på eget rom, har gjort det siden 4 mnd. Faste rutiner på legging har vi også.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå