Gå til innhold

Er så lei meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var gravid i uke elleve. Begynte å blø litt. Fikk time hos gynekolog. Og fosteret hadde vært død lenge. Og jeg som hadde fått mage og alt. Var ikke helt forberedt. Følte at noe ikke stemte i helgen som var, men ville liksom ikke føle helt på det. Så det bar til utskraping på sykehuset. Ble en lang dag med mye venting. Jeg hadde gledet meg så. Hadde en sa i oktober, så tenkte at denne gangen går det nok bra. Men den gang ei. Blir så lei meg. Har en datter som blir to i slutten av juni. Ville så gjerne at det ikke ble så stor aldersforskjell. Ville at ho skulle få en søster eller bror ganske nær. Men det kan en vist ikke styre... Og nå må vi vente litt med å prøve igjen. Har ikke lyst til det:( Beklager. Men jeg måtte bare få det ut et sted. Og da valgte jeg dere... Har dere noen solskinnshistorier etter sa og ma? Ha en fin dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. Fikk tåre i øyekroken når jeg leste innlegget ditt Silje. Har desverre ingen solskinnshistoie til deg ennå, prøver etter SA i første pp selv. Var ikke så langt på vei så hadde ikke fått mage ennå, men følelsen av og bære fram et nytt liv kommer fort. Jeg har hatt en SA før også og blir like lei meg hver gang, men jeg prøver og tenke at det sannsynlighvis var noe galt og at det var til det beste. Du kan i det minste bli gravid. Kanskje det klaffer helt neste gang:)

Forresten har moren min hatt samme problemmet. Hun mistet to ganger før meg (eldst) en gang før min lillesøster og brukte 2 år på og få min lillebror, men vi ble en fin og sammensveiset søskenflokk vi også:) på tross av 3 og 5 år imellom:)

Skrevet

Forreste MASSE LYKKE TIL med ny prøve periode.

Skrevet

Huff, kjenner meg igjen der.... det er så utrolig vondt og det er lov å være trist når noe sånt skjer.

Bare ta tiden til hjelp og gråt ut... det er lov og det er viktig !!!!

Lykke til videre. Før du aner ordet av det har du en ny spire, som BLIR der inne i 9 mnd :)

Stor klem!

Skrevet

Uff, føler så veldig med deg.. Har vært igjennom det samme selv. Først hadde jeg en MA som ble oppdaget i uke 12, og året etter hadde jeg en SA i uke 6. Det var tøft, men så ble jeg gravid igjen og nå har jeg to flotte jenter, og prøver nå på å få 3. barnet..

Men jeg tror det er viktig å føle på sorgen og gråte når du har behov.

Jeg tenker ikke på de 2 tilfelle lenger etter at jeg fikk jentene, annet enn når jeg hører om andre som har opplevd det samme..

Lykke til videre i prøvingen..

Skrevet

Tusen mange takk for svar alle sammen! :) Det hjelper alltid å høre fra andre:) Det går litt opp og ned. Ene øyeblikket er det greit, for så å grine i neste. Men sånn blir det vel litt framover... Vi prøver igjen. Men nå blir jeg vel enda mer nervøs. Det får jeg takle når eller hvis vi blir gravide igjen. Takk igjen, og lykke til videre alle sammen:) Det er nok ikke siste spørmålet fra meg;) Vi skrives;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...