Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Nå er det gode liv over.Permisjonstiden er ferdig, og jeg begynner i ny jobb klokken 08:30 i dag. Så fra nå av er det opp med sambo klokken 05:30 hver dag... Nå skal jeg pimpe kaffe før jeg rydder litt og går på jobb=)
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 God morgen:o) Sånn blir det snart for meg også. Skal begynne å jobbe fullt i august, men begynner allerede i juni å jobbe litt innimellom når sambo har fri. Mannfolka har godt av å få kjørt seg litt de også, hehe;o)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Hehe=) sambo får dessverre ikke pappapermisjon så vi må sende vår 8 mnd gamle baby til dagmamma... Heldigvis er det svigermor som er dagmammaen=) Men jeg tror det blir litt godt å komme i jobb igjen også. har ikke jobbet på 14 mnd, var sykemeldt nesten hele svangerskapet. Så nå er det slutt på latskapen. skal til og med jobbe i helgen - både lørdag og søndag... wææææ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå