Gå til innhold

noen nattevåkne her eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er innom litt før jeg går til sengs =o)

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Oj, så trivelig.. Snart sengetid hos dere og nå ja:) Jeg sitter og lurer på hva det blir til med junior, han har hatt raserianfall hver natt nå fra kl tre og utover, så nå var jeg på vei ut på trilletur. Men det ble rolig når han kom i vogna, så jeg funderer på om jeg tør å flytte på ham...

Skrevet

jeg er også våken...er akkurat ferdig ed dåpstalen til mini:)

Skrevet

Oida, å er minsten min 2,5 år, og han sover bittelitt bedre enn før- Men fremdeles våkner han på natta,og vil i min seng. Ikke populært-.For da sover jeg dårlig...

Ville latt han sove i vogna, var jeg deg ;o)

Gjest dagdrømmer
Skrevet

He he... av en eller annen grunn blir sånne ting alltid best når de gjøres på natta;)

Ja, tror ikke jeg tør å flytte ham nå, han er for urolig. Men vogna står nede, og vi sover oppe... hmm. Ja ja, bare han sovner skikkelig nå så finner jeg en løsning. Prøvde å ta ham i senga mi også men da ble han enda sintere

Skrevet

sitter og spiser noodles, jeg ;o)

Har spist nok i dag, men så var jeg sånn småsulten. MÅTTE bare lage noe varmt...

Skal legge ut bunaden uansett. så da så..

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Åja, bunad, der sa du noe. Får ta en runde på den skjorta til helga, og sjekke om festdrakten til frøkna passer enda. Den måtte kjøpes alt for stor for at den skulle passe rundt magen, var nok sydd i Thailand eller noe;) Forhåpentligvis har hun bare vokst i lengden.

Blir det feiring i WDC på dere eller?

Skrevet

Ja, det er nå det som er planen iallefall =o)

Mannen min har plager akkurat nå,med mangel av B12, så han får sprøyter hver dag denne uka. Håper virkelig han blir bedre, for det er tussig for alle dette.

Har hatt migreneanfall denne uka, og det varte lenge. Men jeg kan jo rett og slett ikke bare legge meg ned...så det har vært virkelig hardt.

Kjøpte bunader til guttene på ebay, og de kommer til å bli sååå stilige!

Gleder meg =o)

Blir det ikke der, skal vi nok finne en Sons Of Norway lodge i NC,og feire sammen med andre.

Nå roper senga.Vært noen lange dager, og jeg har nettopp henta 16 åringen fra fotballkamp. De vant, og går videre til noe veldig viktig,visstnok..hehe,. høres ikke ut som noen soccermom, jeg vet...men jeg prøver engasjere meg når jeg kan.

Natta =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...