Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Mistenker at vesla har det.. Skal til manuellterapaut på fredag.. Er sååå spent!!
Willy Wonka Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Han var et KISS barn..men bra igjen nå etter 4-5 behandlinger hos manuell terapeut! Lykke til...det går nok fint skal du se!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Vi skal på utredning for KISS i dag. Jeg gru gleder meg...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 *rekker opp hånda* Ble oppdaga da han var 3 mnd, ca. Men han er bra igjen nå, helt fin. Manuellterapeut gjør susen!
~\/ero~ Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Gutten min har kiss, men er omtrent feridbehandlet nå. Nå er han snart 9mnd, fant det ut da han var 3mnd. Merket stor forskjell allerede etter første behandling hos kiropraktor
~\/ero~ Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Hvor mange behandlinger man trenger varierer sikkert fra barn til barn, og hvor kraftig låsning det er. Vi har iallefall hatt 9 behandlinger. Neste behandling vi skal ha er ed 1-årsalder, så skal vi komme igjen ved skolealder og når han begynner og komme i puberteten, siden det er mest vanlig og få tilbakefall da i følge kiropraktoren.. Vi betaler 230 kr timen, men tror manuell terapaut er gratis, mener og har lest det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå