Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Som kan svare meg på et spørsmål..

 

Man skal jo ta pergo på dag 5 i syklusen.Fra første dag med blødning. Skal man da regne med spotting, eller meget lite blod som kommer i dagene før mensen, eller skal man regne fra første dag med skikkelig mens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man skal regne første dag med skikkelig mens.!!!

 

lykke til!!!:)

Skrevet

Takk for svar!

 

Jeg ringte gynekologen min også og spurte. Han mente at det var best å regne første dag med spotting som dag 1 fordi det var vanskelig å vite når man bør begynne men at det som generell regel er verre å begynne for seint enn for tidlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...