Gjest Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Som kan svare meg på et spørsmål.. Man skal jo ta pergo på dag 5 i syklusen.Fra første dag med blødning. Skal man da regne med spotting, eller meget lite blod som kommer i dagene før mensen, eller skal man regne fra første dag med skikkelig mens?
lene p Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 man skal regne første dag med skikkelig mens.!!! lykke til!!!
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Takk for svar! Jeg ringte gynekologen min også og spurte. Han mente at det var best å regne første dag med spotting som dag 1 fordi det var vanskelig å vite når man bør begynne men at det som generell regel er verre å begynne for seint enn for tidlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå