IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Når syns dere at man skal gå fra springel seng til vanlig seng gutten min er snart 2 år
2 Gullunger Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Jenta vår skiftet for et par mnd siden, da var hun ca 2 1/2 år gammel. Det har gått kjempe fint, og ikke vært noe tull av noe slag i det hele tatt!
Tante Bassa Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Mine jenter fikk vanlig seng da de begynte å klatre ut av sprinkelsenga. De var da 1 1/2 og 2 år.
Eliise Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Fikk vanlig seng for et par mnd siden, når hun var ca 1 år og 8 mnd. Hun sover der hele natta, men vi har litt problemer med at hun ikke legger seg om kvelden. Altså kommer løpende ut på stua med 1000 påfunn.... =P Men synes egentlig det fungerer greit. For hun står opp til omtrent samme tid hver morra, og kommer bare å henter en av oss =)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Gutten vår var 2 år når vi byttet
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Sønnen min fikk ny seng når han var 3 år... Gikk helt fint å bytte over...
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Snuppa blir 2 år om en mnd, og vi skal kjøpe ny seng til henne i morra.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Her får snuppa ny seng på toårsdagen tenkte vi, hun blir 2år 1 juli. Hun har også begynt å klatre ut av sprinkelsenga. I tillegg slutter vi nok med nattbleia da også, så da er det greit at hun kommer seg raskt på do.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå