Gå til innhold

Noen som har brukt pergo her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kan svare meg på et spørsmål..

 

Man skal jo ta pergo på dag 5 i syklusen.Fra første dag med blødning. Skal man da regne med spotting, eller meget lite blod som kommer i dagene før mensen, eller skal man regne fra første dag med skikkelig mens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har brukt det, og jeg hadde nok tatt der jeg følte jeg var sikker på at det var mens, men ikke vent til det er SKIKKELIG fordi da kan det jo fort være over..

 

jeg hadde ikke slik spotting før mensen såh... men... gjør det du føler er rett... blir nok ikke feil :) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...