Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal jeg lage til middag? skal ha en jeg har møtt et par ganger før hit i morgen kveld. vi skal lage middag og slappe av sammen. har barnefri og skal bli deilig å bare fokusere på seg selv. Men har så dårlig fantasi når det gjelder å lage god mat...:( og jeg er ikke sånn superflink på kjøkkenet heller. angrer på at jeg ikek foreslo at vi skal ut og spise isteden... noen gode tips og råd? alle mottas med takk. er litt spendt nå ja kjenner jeg. krysser fingrene for at det klaffer og at kvelden blir bra! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

chicken tandoori er en slager her i gården, da trenger du kyllingstrimler, en boks creme freche, litt olivenolje og en pakke med tandoori.

du har kyllingen i marinaden med olje som det står på pakken, steker kyllingen,koker risen som er med i tandoori pakken, koker sausen som er i tandooripakken, har i en halv boks creme fraiche ved slutten av koketiden. tøm så kyllingen over i sausen så marinaden får satt litt smak på sausen og server med risen.

Er kjempegodt og veldig fort gjort å lage:) Ett tips er å ha i litt mindre vann i sausen enn det står på pakken slik at du får en fyldigere smak;)

Håper kvelden deres blir super;)

Skrevet

tusen takk! den må jo bare prøves ut:) er veldig spent på morgendagen, men får ta det som det kommer..

Skrevet

Den er kjempegod, har aldri slått feil med den på date;);)

Skjønner jeg godt, masse lykke til:)

Skrevet

Jeg har også ei kyllingoppskrift som er veeeeldig god :)

Skjær opp kyllingfilet i biter og bacon, stek dette sammen. I slutten av steketiden legger du oppi finhakka purreløk. Krydre med salt og hvitløkspepper.

En liten dæsj sweet chilisaus og nesten en liten boks matfløte. Kok i et lite minutt.

Hell så alt over i en ildfast form og strø litt cashew nøtter på toppen. La det stå i ovnen i ca 10 min og server med ris.

Nam nam :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...