TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 mister jo alt håret på hodet snart jo!! har hørt folk si man mister litt mer hår når man ammer, men det får da være måte på!!! hvor lenge skal det pågå da lissom?
Fugl Phøniks Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Kjenner meg igjen. Her er det vegg-til vegg teppe - på badet hverdag! Æsj.. Snakket med flere andre i barselgruppen i dag. Hårtapet har sin forklaring i at vi mister lite hår under svangerskapet, dette faller så av igjen enten man ammer eller ikke. Altså har ikke amming noe å si for hårtapet. Det er hormonene som styrer... Får trøste oss med at det vokser ut igjen.. :-)
SaftSuse *Overtid* Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Hos meg varte det i ca 3mnd, tror det er ganske vanlig ) Moro når det vokser ut igjen, masse småhår som stikker ut i tide og utide, hehe:o)
*1+1=2 små* Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 har begynt å roe seg litt....men har nå begynt å få pigg forran på panna....(hårfeste øverst i panna) KJEMPE pent.....
kokosyklus Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 jeg har begynt nå, 3 mnd gammel baby. fillern, trodde jeg slapp unna den værste røytingen, men nå ligger det hår over alt!!
Hildemor fra vest Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Uff ja helt vannvittig så mye hår jeg mister nå..Mistet mye tidlig i svangerskapet og tenkte at jeg skulle slippe unna etterpå denne gangen..Men den gang ei.. Har farget håret fra blondt til brunt så det synes jo mer og på hvite fliser..Grøss!!!!!!!!!.. Det er vell hormonelt men jeg har hørt at en ekstra dose b vitaminer skal hjelpe..Løp og kjøp;-)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2008 sre ut som om jeg har høye viker ... iallefall på ene siden... pigg-vike... hihi snupps hjelper ikke akkurat til, hun er ganske glad i dra i håret når hun er trøtt og vil kose... (6mnd) hmmm...får vel bare holde ut.. men i går vurderte jeg å klippe av meg alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå