MiLady Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Hei! Dere for bare beklage at jeg ikke er så flink til å skrive rett Har vært på mr-rønken og i ettertid har jeg funne ut at jeg er gravid. Tar det lille føret noe skade av det? Er litt nervøs for det pga at jeg har vært gravid tidligere og mistet. Hvis noen kan berolige meg litt og kanskje gi litt råd så hadde det vært fint.
mosegrisen Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Man har så vidt jeg vet ikke noe holdepunkt for at MR er farlig, selvom man ikke skal overdrive noe som helst. Det er ikke røntgen i MR i det hele tatt, men magnetfelter som gir bildene, så det er den formen for bilder man velger på gravide kvinner om man MÅ velge noe:) Tror ikke du skal være noe redd for det.
MiLady Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Takk Et problem mindre å bekymre seg over. Nu er det bare å se om jeg greier å holde meg til neste uke før jeg forteller dette til samboeren min. Skal da til diabetes-sykepleieren, så nu er det bare å legge seg i selen ang. blodsukkret mitt. Så jeg krysser fingene mine for at denne spiren vil gro og bli.
mosegrisen Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Neimen jasså, enda en diabetiker? Jeg og er jo det:) Jeg opplevde det som en enorm omvelting å bli gravid, enda jeg syntes jeg var flink fra før. Men det er virkelig verdt det, selvom det er mye styr, særlig slet jeg endel med følinger de første ukene, du blir sikkert henvist til diabeteskontroll på føde poliklinikk der du bor. Bare send meg en PM om det er noe du lurer på. Jeg har egentlig ikke noe her å gjøre lenger for jeg er skvist over til andre trimester, men masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå