Gå til innhold

Hva er dette fornoe da?????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter at jeg opererte bort visdomstennene, så har jeg fått en sånn...tja...kul på tannkjøttet der tanna var....den er litt sånn lealaus inni tannkjøttet på en måte...er ikke vondt....men lurer på om det kan være en liten byll?

noen som har opplevd dette? går det ann å kutte hull på den selv eller må jeg til tannlegen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehhh gjøre det selv...trokke d...

Skrevet

jo, men...altså...haha...er ikke helt gal da...men jeg ser liksom den kulen....så tenkte at...ja....:P

Skrevet

det er ikke en liten bit av tanna som har blitt igjen???? Det høres ihvertfall sånn ut. Ta ALDRI hull på noe inni munnen hjemme. Ring tannlegen din å bestill time du.

Skrevet

jepp hadde sånn jeg oxo. går vekk av seg selv. men tok en stund tror jeg.

Skrevet

nei det er nok ikke tanna...det er...litt lenger opp enn hullet er....*prøve å forklare*

altså...der stannkjøttet er mellom nedre kjeven og overkjeven...bakerst....skjønner?=P

off....*vil ikke til tannlege* er en grunn til at jeg ble lagt i narkose...*sutre*

Skrevet

signere soleie, har enda litt "kul" baki der og det er¨mange år siden jeg fjerna dem.

Skrevet

sier jo at jeg oxo hadde sånn. er helt normalt, slapp av du:)

Skrevet

det er sikkert tannkjøttet som prøver å fikse seg. sånn at det ikke skal være hull der lenger. et sår som gror... Blir hardt tilslutt vil jeg tro.

Var sånn på alle 4 mine...

Skrevet

off...den er ekkel da...kommer hver gang jeg spiser...=/

ble jo operert i februar! vil ikke ha den der lenger...jeg tygger på den hver gang den ''kommer'' fram....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...