Kirsebæra Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 etter at jeg opererte bort visdomstennene, så har jeg fått en sånn...tja...kul på tannkjøttet der tanna var....den er litt sånn lealaus inni tannkjøttet på en måte...er ikke vondt....men lurer på om det kan være en liten byll? noen som har opplevd dette? går det ann å kutte hull på den selv eller må jeg til tannlegen?
Kirsebæra Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 jo, men...altså...haha...er ikke helt gal da...men jeg ser liksom den kulen....så tenkte at...ja....
En blå å en rød:) Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 det er ikke en liten bit av tanna som har blitt igjen???? Det høres ihvertfall sånn ut. Ta ALDRI hull på noe inni munnen hjemme. Ring tannlegen din å bestill time du.
soleie med fanten:) Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 jepp hadde sånn jeg oxo. går vekk av seg selv. men tok en stund tror jeg.
Kirsebæra Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2008 nei det er nok ikke tanna...det er...litt lenger opp enn hullet er....*prøve å forklare* altså...der stannkjøttet er mellom nedre kjeven og overkjeven...bakerst....skjønner?=P off....*vil ikke til tannlege* er en grunn til at jeg ble lagt i narkose...*sutre*
Trollmor m/ trolljente Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 signere soleie, har enda litt "kul" baki der og det er¨mange år siden jeg fjerna dem.
soleie med fanten:) Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 sier jo at jeg oxo hadde sånn. er helt normalt, slapp av du:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 det er sikkert tannkjøttet som prøver å fikse seg. sånn at det ikke skal være hull der lenger. et sår som gror... Blir hardt tilslutt vil jeg tro. Var sånn på alle 4 mine...
Kirsebæra Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2008 off...den er ekkel da...kommer hver gang jeg spiser...=/ ble jo operert i februar! vil ikke ha den der lenger...jeg tygger på den hver gang den ''kommer'' fram....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå