Cmoi Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Fikk satt inn gullegget i dag:) Har 3 på frys. Venter nå bare på at 21 mai skal komme fort slik at jeg kan teste:)
Nina 40+ Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Hei Cmoi, Masse lykke til med gullegget!!! :-) Og så utrolig bra at du har 3 på frys!!! Gjør du noe spesielt i rugetiden? Eller forberedelser i forkant? Jeg skal i gang med nytt ivf forsøk mot slutten av mai...
Cmoi Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2008 Takker alle for lykke ønskninger. Nina 40+ Gjorde ikke noe spesielt i forkant av rugetiden, tok en uke ferie i uttak og innsett uken. Stellte i hagen og koste meg på hytta i pinsa. Begynner på jobb igjen i morgen, etter 10 dager fri. Hadde lyst til å ta det med ro i denne tiden, hadde 1 SA i 2006, jobbet da for fullt hele tiden(naturlig befruktet da) Synes vi skal gjøre det vi har lyst til og det vi føler vi klarer. Lykke til med det nye forsøket:))
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Lykke til Cmoi! Dette er kjempespennende! Håper noen klorer seg fast der inne XXX Klem
Cmoi Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2008 Hei Det gikk ikke vår vei dette heller, skal ha frys i uke 27, til da tar jeg en BIM pause. Dette var tyngre enn jeg hadde forventet:(
Dotten Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Huff så trist da. Håper det hjelper med en bim-pause og at du får bort litt av baby-fokuset i tiden frem til uke 27, for ny innsetting. Ønsker deg masse, masse lykke til Stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå