Gå til innhold

Nogen andre her med irriterende venniner???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en veninne som omtrent aldri har holdt et lite barn, men det stopper henne ikke i og komme med gode råd om hvordan jeg skal gjøre med min lille sønn på 3 mnd, jeg holder på å bli gal. For eks her en dagen: jeg drev å kokte opp vann til lillegull å da sto hun bare å himmla med øynene å kalte meg en hysterisk mor fordi at keg kokte opp vannet før jeg blander det i nanen. Hu presterta bla å si følgende; "han må jo bli vant med bakterier, barn har bare godt av det, bare tenk hvor syk han kommer til å bli når han blir utsatt for bakterier f.ek i barnehage" jeg ble ganske sjokka over en sånn utalelse...hadde mest lyst til å hive vannet i ansikte hennes.

jeg blir bare så sinnnna!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ikke ut som en god venninne sånn som du beskriver henne :P men hva med å forklare saklig tilbake hva som er galt i uttalelsene hennes? Selv om hun kommer med mange sånne ting må hun til slutt ta hintet - evt overser du glatt alle kommentarene og godtar at sånn er hun - så får du heller revurdere vennskapet!

Skrevet

Vær heller glad for at du har ei venninne som engasjerer seg. Ingen er perfekte!

Skrevet

Har prøvd å forklare henne ting og tang og at teori og praksis ofte er forskjellige ting, men da fosvarer hun seg bare med at det har jeg lest der og der...Hun er veeldig påstålig og hater å innrømme at hun tar feil...

HI

Skrevet

Enten får du godta henne som hun er med de kommentarene hun har ellers kan du hoppe over på et annet tema, kanskje?

Skrevet

Det er nå hennes mening, hvem har sagt hva som er rett eller galt. Hadde jeg lest dette et sted hadde kanskje jeg også fremlagt det for min venninne med lite barn, det er jo et aktuelt tema.

Og man behøver ikke ha barn selv for å ha kunnskaper på områdene, og omvendt.

Skrevet

trodde en kunne lufte forskjellinge tin her inne jeg, så hvis dette plager deg sååååå mye så ikke gidd å bland deg inn da vel kjære BLOND!!!

Skrevet

Den tid , den sorg , hadde jeg sagt til henne.

Jeg utsetter i alle fall ikke barnet mitt for de bakteriene enda.

Og når du får barn selv, kan du få komme med dine meninger om hvordan jeg gjør ting til barnet mitt.

Skrevet

Altså hoppe over på et annet tema med venninnen din som er mer "trygt".

Skrevet

Skjønner du blir sint! Hadde jeg også blitt!!

Skrevet

Søstrene mine, som er eldre enn meg, men uten barn, kom med sånne dumme kommentarer da eldstejenta mi var baby. De var ikke vant til babyer, og var sikkert usikre. Tror de følte det var rart at jeg, som var yngst, plutselig var mer moden enn dem, siden jeg hadde andre enn meg selv å tenke på. Følte at de oppførte seg veldig barnslig.

Ikke noe å bry seg om, la henne drive på og dumme seg ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...