Gjest Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Har vært en utrolig flott dag i dag, og det er så utrolig godt med sol, la ungene fly ute å boltre seg, gå tur, ta med ungene på tur............Dæven jeg trodde ikke sola hadde så stor betydning for meg, men det har den gitt=)
soleie med fanten:) Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 husket du å ha på ungene dine UV drakt når de var ute å flydde i sola da???????????? hvis ikke er du en veldig dårlig mor vettu..... hahahaha...
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Her smørte vi inn alle ungene, med solfaktor 50, uv drakt, solbriller, solhatt, gummistøvler for å være sikker...............i tillegg måtte de gå med paraply med uv filter..............så ikke dårlig mor her nei=)
soleie med fanten:) Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 å ja, glemte selvfølgelig paraplyen og støvlene..... uff, er verdens verste mamma jeg da:) får prøve å huske det neste gang. og kanskje jeg tar olje bukse og jakke på over uv drakten, for å være helt sikker på at ikke solen trenger igjennom!!!!!
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Eller stappe de ned i kjelleren til de blir 30, da er du på den sikkere siden i allefall...............=)
soleie med fanten:) Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 ja, og så passe på at det ikke er vinduer der, for da kan jo solen komme igjennom å brenne de!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå