Gå til innhold

Jeg må bare si det............


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært en utrolig flott dag i dag, og det er så utrolig godt med sol, la ungene fly ute å boltre seg, gå tur, ta med ungene på tur............Dæven jeg trodde ikke sola hadde så stor betydning for meg, men det har den gitt=)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husket du å ha på ungene dine UV drakt når de var ute å flydde i sola da????????????;) hvis ikke er du en veldig dårlig mor vettu..... hahahaha...

Skrevet

Her smørte vi inn alle ungene, med solfaktor 50, uv drakt, solbriller, solhatt, gummistøvler for å være sikker...............i tillegg måtte de gå med paraply med uv filter..............så ikke dårlig mor her nei=)

Skrevet

å ja, glemte selvfølgelig paraplyen og støvlene..... uff, er verdens verste mamma jeg da:) får prøve å huske det neste gang. og kanskje jeg tar olje bukse og jakke på over uv drakten, for å være helt sikker på at ikke solen trenger igjennom!!!!!

Skrevet

Eller stappe de ned i kjelleren til de blir 30, da er du på den sikkere siden i allefall...............=)

Skrevet

ja, og så passe på at det ikke er vinduer der, for da kan jo solen komme igjennom å brenne de!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...