Sånn kan det gå Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Etter et opphold har jeg begynt å romstere litt i skapet igjen. Sleng gjerne innom igjen dere også. ;-)
Trollmor m/ trolljente Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Joda Litt morsomt at du skrev dette, for nå er det vel snart året siden jeg skrev et innlegg her
Sånn kan det gå Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Heisan. Har ikke vært der inne mye jeg heller på lenge,men kunne jo vært moro med litt liv i skapet igjen. Ikke sant? ;-)
Trollmor m/ trolljente Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Hehe, blir vel hekta igjen da *vent litt'a samboern, skal bare sjekke DIB først-stilen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå