Gå til innhold

Når fikk dere stikninger i magen?

Anbefalte innlegg

Gjest Trollbundet
Skrevet

og er det på venstre eller høyre side eller er det på begge sidene? vis det er på begge sider får dere stikninger på begge sidene samtidig? Og har dere det hele tiden eller kan det går timer mellom hver gang? synes dere at de er litt vonde?

Det er 8 dager siden El i dag,og da jeg holdt på rakte sammen noe i hagen til svigermor i dag,kjente jeg plutselig noen litt vonde stikk i venstre side av magen, langt nede,kansje der buksekanten er eller noe..Jeg hadde en liten pause på noen minutter kansje og så kjente jeg det igjen.siden har jeg ikke kjent flere stikk.ikke før nå tidligere i kveld,da kjente jeg litt på høyre side,ikke like skarpt,men at det var noe..Nå er jeg skikkelig "ekkel"i magen.Det kan minne meg om murringer,og så har jeg mensmurringer i korsryggen.

Tidligere i dag,kjørte jeg og sambo bil til byen en tur.jeg er litt forkjølet og hoster en del.og da jeg satt i bilen og begynte å hoste verket det skikkelig i venstre side.Aner ikke hva det var som gjorde det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk stikkinger i uke 4. Har ofte det i forbindelse med mens også så følelsen var ikke ny, men da mensen ikke kom testet jeg og fikk positivt. Stikkingen har stort sett byttet på side og er noen ganger flere ganger tett og andre ganger nesten et døgn imellom. Jeg har ellers veldig lite symptomer, men er litt øm i korsryggen av og til. Vondt? Vel de varer jo brøkdelen av et sekund og noen ganger er de så sterke at jeg skvetter. Hadde de vart i flere sekunder i strekk hadde jeg nok skreket høyt :-) Foreløpig har jeg så lite andre symptomer (av og til akutt trøtt og litt halsbrann) at jeg er glad for de tegnene jeg får på at det skjer ting i magen :-)

Synes uansett det høres ut som om alt er normalt hos deg :-)

Skrevet

Vil bare presisere at jeg da fikk stikkingene ca 10 dager etter EL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...