Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått mye vann i kroppen de siste ukene, og de to siste dagene har jeg vært en del mer hoven i kroppen på høyre side. Ser tydelig forskjell på hender og føtter på høyre og venstre side. Skjønner ikke hvorfor det er blitt slik. Flere som har opplevd noe lignenede? Har fire uker igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg det og! Har 5 uker igjen her.

Jeg TROR (vet ikke sikkert) at det er fordi det er tyngre for hjertet å pumpe blodet oppover høyre kroppsdel enn nedover venstre, så da siver det mer væske ut av blodårene og i vevet på høyre side, om du skjønner hva jeg mener?? Bare virker logisk for meg... Er bare helsesekretær, så aner egentlig ikke sikkert. Har ikke fått spurt jm om det enda.

Skrevet

Har tenkt det samme selv, men vet jo ikke sikkert. Får spørre jordmor om dette på neste kontroll. Det kan til tider være så mye vann at arm/bein på høyre side nesten dovner bort. Er førstegangs så vet ikke helt hva som normalt. Godt det er bare få dager igjen på jobb, for dette begynner å bli en tanke slitsomt ;)

Skrevet

Jeg har og hatt det sånn at høyre fot har liksom "sovner" av (mens jeg går, faktisk, føles HELT merkelig!!!) Plutselig føles det som om blodet strømmer på, og da får jeg følelsen tilbake, og foten blir kok varm!! Men har ikke merket noe særlig til vann i hendene eller ansiktet enda, heldigvis...

Skrevet

Jeg hadde det en morgen, men tenkte det kanskje kom av av jeg lå på høyresida mens jeg sov.

Nå ligger jeg så lenge på en side at jeg våkner av at det er ubehagelig, og da sliter jeg meg rundt..

Skrevet

Hei. Jeg har også hatt det sånn i flere mnd, har nå 5 dager igjen til termin. Har snakket med legen min om det og han sier det er helt ufarlig og normalt, men har ikke fått noen forklaring på hvorfor det er sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...