Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kossn va da med hjertelyden no igjen.. 156 slag i minuttet...

Mest sannsynlig jente eller gut??

Veit jo at dette ikkje kan seiast med sikkerhet men litt spennande.

Spes for oss som ik fekk vita kjønnet på ul. Vår baby ville ikkje visa sine edle delar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at over 140 slag i min er jente og under gutt. Min lille har hatt 160 hele tiden og jeg har vært kvalm t.o.m. uke 22. Var sikker på jente utfra "mytene" da, men i magen er det en liten gutt;-) Så dette med hjerteslag tror jeg man må ta med en klype salt...

Skrevet

hmmmm...

Sjøl tippa eg det vert gut.... som sist. Ein gut med jentehjerte??? hehe

Skrevet

Jeg har hørt at over 140 slag = gutt og under jente. Men ikke lest det selv. Bare hørt fra andre.

Selv har det ligget på over 140 og vi har fått sett en liten gutt ul:)

Skrevet

En liten gutt PÅ ul sko det stå;)

Skrevet

Husker ikke hvordan det var men jeg husker at det ikke stemte på forrige mann=)

Skrevet

Var på kontroll på fredag, og hørte hjertet slå for første gang. Da var det 144, så dette blir nok en h*n til ul den 16 mai... Bare håper at h*n ikke er sjenert ;-) For jeg vil så gjerne vite, selv om pappaen ikke vil....

Skrevet

min har hatt 156 og 162, og jeg skal ha gutt:) men trokke det har så mye å si på hjertelyden. er mest overtro at over 140 er jente og under 140 er gutt. er vel sikkert 50/50 sjangse for at det stemmer:P stemte ikke på meg hvertfall, ettersom min baby har over 140 og det er en gutt.

Skrevet

Hjertelyden til min lille har aldri vært under 150. Det høyeste den har vært på er 162! Og vi venter en liten gutt:) Så tror ikke det stemmer helt;)

Skrevet

min skatt ligger på 142-144 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...