Gå til innhold

merker ikkeno jeg


Gjest Dobernut

Anbefalte innlegg

Gjest Dobernut

Leser om de som kjenner stikninger og er kvalme og får mage osv osv. Merker litt kramper hvis jeg anstrenger meg mye, men ikke noe mer en det. Syntes det er så merkelig siden jeg var kvalm fra dag 1 med de to andre. Har hatt en SA før. Er litt nervepirrende å se om spiren klamrer seg fast. Selv om dette absolutt ikke var planlagt. Har fått bekreftet at jeg er gravid hos legen med U-prøve. Tenkte jeg skulle bestille time i uke 12 ca. Syntes dere det er for seint? Føler meg ikke gravid, sliter litt med å tro på det skal jeg være helt ærlig.

Nei dette er bare rart........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg :)

 

Har det litt som deg, bortsett fra at dette er første gang jeg er gravid. I uke 4 hadde jeg mensensmerter bare på en litt annen måte (vanskelig og forklare)og puppene oppførte seg veldig anderledes, men nå føler jeg vel ikke akkurat at jeg er gravid. Har ingen stikkinger eller kvalme eller noe, bare hummøret som svinger samt at jeg er sykt trøtt.

 

Testet med CB 2 ganger og det var tydelig kryss, så regner med at jeg er gravid. Kan jo ikke ta så feil?

Har fått time til legen den 21 mai (er da ca 7 uker på vei..)

 

Så tanken på at jeg faktisk er gravid tja den er faktisk ikke der. Hadde forventet mere symptomer, skjønner godt hva du tenker :)

 

Blir litt små rar av dette.

 

For oss så var jo dette planlagt, har prøvd en stund.

Men er som sagt egentlig bare uvirkelig, for jeg kjenner ingenting på kroppen...

 

om det er seint med lege time i uke 12 ? hmmm aner ikke, men trudde at det var greit med en kontroll før. Tar man ikke blodprøver osv for og se at HCGen stiger riktig osv... ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tror ikke at jeg hadde klart å vente til uke 12. Hadde MA i feb, og er supernervøs nå. Så jeg har bestilt tidlig ul. Dessuten har brystene mine blitt mindre ømme de siste dagene, så jeg lurer veldig... Vi kvinner er jo ganske kjent for å være bekymret, noen ganger med rette også...

 

Lykke til iallefall;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søringen;)

Jeg synes uke 12 er litt sent, det vanlige er mellom uke 10 og 12. Men siden du har hatt en SA tidligere så kan du få ultralyd veldig tidlig, uke 8 eller uke 10, tror du kan bestemme det selv. Du må bare være klar til legen hva du ønsker og at de ukene er tunge å gå å vente.

 

Kan du forresten fortelle meg hva MA og IKM er for noe PP er vel prøveperiode, prøver å skjønne alle disse ord og utrykk;)

 

Mvh Kristina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...