Gå til innhold

merker ikkeno jeg


Gjest Dobernut

Anbefalte innlegg

Gjest Dobernut

Leser om de som kjenner stikninger og er kvalme og får mage osv osv. Merker litt kramper hvis jeg anstrenger meg mye, men ikke noe mer en det. Syntes det er så merkelig siden jeg var kvalm fra dag 1 med de to andre. Har hatt en SA før. Er litt nervepirrende å se om spiren klamrer seg fast. Selv om dette absolutt ikke var planlagt. Har fått bekreftet at jeg er gravid hos legen med U-prøve. Tenkte jeg skulle bestille time i uke 12 ca. Syntes dere det er for seint? Føler meg ikke gravid, sliter litt med å tro på det skal jeg være helt ærlig.

Nei dette er bare rart........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg :)

 

Har det litt som deg, bortsett fra at dette er første gang jeg er gravid. I uke 4 hadde jeg mensensmerter bare på en litt annen måte (vanskelig og forklare)og puppene oppførte seg veldig anderledes, men nå føler jeg vel ikke akkurat at jeg er gravid. Har ingen stikkinger eller kvalme eller noe, bare hummøret som svinger samt at jeg er sykt trøtt.

 

Testet med CB 2 ganger og det var tydelig kryss, så regner med at jeg er gravid. Kan jo ikke ta så feil?

Har fått time til legen den 21 mai (er da ca 7 uker på vei..)

 

Så tanken på at jeg faktisk er gravid tja den er faktisk ikke der. Hadde forventet mere symptomer, skjønner godt hva du tenker :)

 

Blir litt små rar av dette.

 

For oss så var jo dette planlagt, har prøvd en stund.

Men er som sagt egentlig bare uvirkelig, for jeg kjenner ingenting på kroppen...

 

om det er seint med lege time i uke 12 ? hmmm aner ikke, men trudde at det var greit med en kontroll før. Tar man ikke blodprøver osv for og se at HCGen stiger riktig osv... ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider