Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tips på hvor vi får kjøp ferdig oppskåret roastbiff billigst...? skal ha til ca 25pers....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal du ha barnedåp?

Skrevet

ok jeg så du bor i trondheim ellers hadde jeg visst om et sted i oslo som har meeeget gode priser på snitter :) lykke til med dåp...vi hadde selv den 20 april :)

Skrevet

Du kjøper ferdig stekt og skjærer opp selv

Skrevet

Eller steker selv

Skrevet

ahaaaaa!! de har vel det i de fleste kjøttdisker? noen som vat hvor mye man trenger også kanskje? :)

Skrevet

hehe...næh da blir den nok for godt stekt...garantert!!

Skrevet

kan lønne seg å kjøpe i ferskvaredisk framfor i pakker iallefall. følge med på tilbud og evt fryse ned.

kan jo også prøve å få en pris på en hel stek som ferskvaren gjør i stand for deg og deler.

Skrevet

vi kjøpte på delikatesse-butikk til eldstemann sin dåp, og fikk tips om at det var lurt å beregne en "skive" (i mangel på bedre ord) av roastbiff og annet pålegg per pers. Vi hadde kalkun i tillegg da:)

Skal dere ha barnedåp i helgen? Det skal nemlig vi :) Koldtbord denne gangen også, så vi skal på påleggs-shopping på fredag :)

Skrevet

en skive bare...oiii...tenke flere jeg, men det er kanskje ikke alle som er like glad i roastbiff som meg og sambo...hehe...

skal ha neste helg...skulle jo samlet rester etter 17.mai fra div store tilstelninger...meeeeenn det er vel litt smålig...?:)

Skrevet

jeg tenkte også at det var for lite, men vi hadde MYE pålegg igjen, og min bror og svigerfar spiser mer enn noen andre jeg kjenner :) (f.eks spiste min bror 10 poteter + oksestek i en konfirmasjon vi var i :P)

Skrevet

men det kommer vel an på hvor mange sortrer man har også...tror vi holder oss til basic bare, ikke noe ultra-utvalg med andre ord....

Skrevet

Jeg har ansvaret for roastbiffen til koldtbordet 17.mai.

Vi blir 10 stk og siden mange er storspisere på det, skal jeg iallefall ha 500 gram

Skrevet

vi hadde, og skal ha:

roastbiff.

steik,

skinke,

sylte (bare 5-6 biter av den da)

laks og eggerøre

hvitost (har en kresen nevø :P)

og kalkun (uten poteter, til å spise ved siden av skiver)

Syns ikke det er ulta-utvalg :)

Skrevet

ok, da skal jeg ha det i bakhodet:)

Skrevet

mmmm:....:) sulten!

blir roastbiff,

kalkun,

hjemmelagde karbonader,

laks og eggerøre,

potetsalat

og et par-tre flere typer kjøttpålegg ser jeg for meg..

dropper osten vi da:)

Skrevet

gleder meg til maten på søndag ja :)

Skrevet

med det samme vi er igang...: hvilke kaker skal dere ha da?

jeg tenker dåpskake,

tropisk aroma(sjokolade),

tårnkake,

ostekake og

kvæfjorkake(om det skrives slik da..)

Skrevet

kransekake (kjøpt billig på ica -160 kr, på bakeriet koster de 360 kr!)

iskake

sjokoladekake

jordbærkake

marsipankake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...