Noah 21.05.08 :) Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Er 37 fullgåtte uker nå på lørdag og har den sisste uken hatt veldig vondt i bryst benet:/ Kommer vell av at det begynner og bli ganske trangt?
Sikkertforgammel Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hei =) Ja, kjenner det godt her og!! Enda jeg "bare" er 35+noen dager. Men jeg er ganske lav, ca 160 cm og har vel allerede brukt opp plassen der inne, så her er det veeeldig trangt. Får skikkelig vondt og blir øm rett under brystbeinet... Særlig når jeg sitter rett opp og ned... Hun ligger og presser med rompa si oppi ribbene mine :S Håper hun "synker" nedi bekkenet med hodet snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå