Gå til innhold

Andre som har vondt i bryst benet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37 fullgåtte uker nå på lørdag og har den sisste uken hatt veldig vondt i bryst benet:/ Kommer vell av at det begynner og bli ganske trangt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

 

Ja, kjenner det godt her og!! Enda jeg "bare" er 35+noen dager. Men jeg er ganske lav, ca 160 cm og har vel allerede brukt opp plassen der inne, så her er det veeeldig trangt. Får skikkelig vondt og blir øm rett under brystbeinet... Særlig når jeg sitter rett opp og ned... Hun ligger og presser med rompa si oppi ribbene mine :S

 

Håper hun "synker" nedi bekkenet med hodet snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...