Gå til innhold

Jeg sniker meg inn her...noen dager for tidlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så stille på 2.trimester, og jeg har bare noen dager igjen til 3.trim....4 dager. Så jeg tenkte at jeg kunne snike meg inn her ;-)

Hihi...mannen min så på meg og lo, da jeg sa jeg skulle snike meg inn her. Og så sa han at "Nå koser du det vel, nå som det er litt fødselsaction!". Og han har rett jeg får sånn kick av å lese om at riene begynner, og vannet går og at folk må på sykehus!! Så spennende! Og jeg gleder meg sykt til det er min tur!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får jo bare ønske deg velkommen.

Selv synes jeg det var mere fruktbare tråder på 2. trim - noen "årntlige" diskusjoner som stakk litt lenger ned i mennesket og verdiene våre.

Jeg blir lei av å lese om alle vondtene - kunne ønske meg noe som satte i gang litt tankevirksomhet hos meg og "dere andre".

Men jeg skjønner jo også at jo nærmere termin man kommer - jo mer lurer man vel på hva som skjer rent fysisk - så det er vel sånn det blir på dette trimesteret.

Vi "prates"! :-)

Skrevet

Hehe :) Jeg har også sneket meg inn her fra 2.trimester. "Bare èn uke igjen" i 2.tri.

-og til Krusemynte: jeg har ikke så mye vondter og pleier ikke ha det heller :)

Skrevet

Velkommen inn! Jeg har vaert her bare faa dager, og det er jo rart naar man gaar fra aa vaere "veletablert" paa et trim. til ferskis paa nytt trim.

Vi faar bare ta litt tak i hverandre vi som har 2-3 mnd igjen, og faa i gang gode diskusjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...