vårli Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Var så glad at det bobla inni meg på søndag, og det var deilit å kjenne på den følelsen og faktisk være glad inni meg.... så tenkte jeg at jeg ikke kan huske sist gang jeg var så glad som jeg er nå.... og at jeg savner å føle glede... har siden jeg fikk jenta mi for over 1år siden vært mye hjemme, mange lange og kjedelige dager... og ensomme kvelder da jeg har en mann som arbeider mye borte.... vil så gjerne ha den følelsen jeg hadde på søndag tilbake igjen.... vil så gjerne være glad!! er igrunn alltd lei inni meg... selv om jeg fungerere og virker tilsynelatende glad
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Kanskje lurt å finne noen å snakke med?
vårli Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 har prøvd å si til sambo, men han sier bare at alle er ikke glade hele tiden, og at jeg bare må prøve å se lyst på det... jeg gjør det, og trodde jeg hadde det greit.. men etter jeg hadde en glad dag forstår jeg hvordan det egentlig skal føles er dere glade og fornøyd med livet?????
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Hei vårli leit å høre at du har det ugreit. Skrev selv et innlegg for å få ut frustrasjon tidligere. Har det ikke så greit om dagen da forholdet til meg og min mann er nokså skrøpelig. Lillemann sover dårlig og i dag fikk jeg faktisk en telefon fra psykolog etter henvisning fra hs pga vanskeligheter i familien. Jeg gleder meg til å prate med noen. Hvorfor ble du så glad på søndag? Jeg merker selv hvor glad jeg blir av de små tingene jeg gjør med lillemann. Gå turer, spise mat sammen, farte rundt. Han holder meg sterk. Kanskje du kan snakke med legen din og få henvisning til psykolog. Ikke sunt å bære på mye triste tanker og følelser. Og som mor er det viktig at du er oppegående og glad. For din egen skyld og barnets.
vårli Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 vet ikke helt hva jeg skal gjøre... kanskje det er normalt å føle slik i perioder.. bare at jeg synes at perioden har vart så lenge jeg kan huske.... husker ikke hvordan det er å være glad... kjipern
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Det kan jo være fødselsdepresjon. Hvorfor ikke ta en tur til legen og forklare saken
vårli Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2008 over 1 år siden jeg fikk lille jenta.. lang fødsels dep... kan de vare så lenge``??
SkravleFruen Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Som samboeren din sier,- er det helt normalt med gode og dårlige dager! Men når det blir for mange av de dårlige dagene så er det på tidet og ta fatt i det og prøve å gjøre noe med det! Har du tenkt på hva i livet ditt som gjør at du har disse dårlige dagene, hvor du føler deg nedfor og kanskje litt deprimert?? Er det noe spesielt som utløser det, eller våkner du slik? Hvordan sover du om nettene, og hvordan føler du at energien din er? (noen blir deprimerte av å være slitne/trøtt) Hva i livet ditt tror du kunne gjort dagene dine bedre? Og hvordan kan du påvirke dette? Jeg anbefaler deg å skrive dagbok. La tankene dine få tømme seg på papiret. Husk å få med en positiv ting som har skjedd hver dag. Om det så bare er en følelse eller en tanke! Hva var det som utløste den gode følelsen på søndag? Tror du at dette er noe du kan jobbe med slik at det kan utløse flere gode dager? Er det noe i livet ditt som burde vært løst på en eller annen måte? Noe du går og tenker på, men ikke vet om du skal gjøre noe med? Hva med familie og venner? Er det noen som kan stille opp for deg i ny og ne? Komme på besøk og / eller sitte barnevakt slik at du kan komme deg ut noen timer på kveldene av og til? Skal ikke mye til for å pleie det sosiale livet.. det gjør godt, selvom det av og til er tungt å komme seg opp av sofaen. Som noen andre nevnte her - fødselsdepresjon. Har du snakket med fastlegen din event. helsesøster om det? Stor varm klem til deg! Håper det ordner seg for deg!
Little Dreamer Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 klart de kan ..når man ikke behandler den...snakk med legen. Er jo ikke sikkert det er det,men tungsinn er ikke noe å drasse på.Snakk med legen,kan hende det hjelper bare å sette ord på ting.Tvi tvi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå