**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Har barnet ditt hatt dette? Går i barnehagen... Hvor lenge varte dette?
Monajenten Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Nei, men jeg hadde det i barnehagen. Har hatt det siden jeg var liten og har det fortsatt. Men får sjelden utbrudd da jeg som oftest kjenner når det kommer og behandler før jeg får utbruddene. Utbrudd pleier å vare i en ukes tid hos meg.
♥Cherrypie♥ Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 hvordan får barn dette? er det noen som smittes i barnehagen når barn drikker av samme kopp fks?eller er det mest vanlig at barn blir smittet fra fødselen eller noe?
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Min datter hadde det når hun var 15 mnd. Førstegangsutbrudd er ganske kraftige, så hun fikk to sår på leppa, et på tunga, og veldig hovent tannkjøtt:( feber og dårlig allmentilstand....det varte ca en uke, en meget slitsom uke.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Herpes type 1 gir munnsår. Det smitter ved f eks å drikke av samme kopp, klemme, kysse osv..80% av befolkningen har dette viruset, det ligger latent og bryter ut hos enkelte.
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2008 Min unge har det nå. Veldig slitsomt. Munnen full av blemmer og sårt tannkjøtt. Nekter å pusse tenner og har dårlig ånde pga puss blemmer i munnen. Får i seg minimalt med mat og drikke. Gjør kjempe vondt når han får noe imunnen. T.o.m tutten spytter han ut. Unne ingen dette!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå