Sistah*G07*J09* Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 har en viss peiling på hvor det er, men vet ikke eksakt. forbinner ikke denne plassen med noe, siden jeg ikke har vært der
høstbarn:) Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Jeg vet faktisk ikke helt hvor det er - er det i nærheten av Hønefoss? Hmm, forbinder ingenting med Ringsaker:(
☆Monkey Business☆ Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Aner ikke hvor det er Derfor forbinder jeg det ikke med noe....
petite fleur Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Vet ikke hvor det er - er det i Buskerud? Blander kanskje med Ringerike nå....;-)
høstbarn:) Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 Nå har jeg vært inne på gulesider og funnet ut hvor det er, og må bare trekke tilbake den Hønefoss kommentaren;) Til mitt forsvar er jeg ekstremt dårlig kjent i dette området, tror faktisk ALDRI at jeg har vært i området, i hvert fall ikke i voksen alder. Men nå vet jeg hvor det er.
Dronningen! Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 ja ikke sant:o) Jeg elsker Prøysen... VISE FOR GÆRNE JINTER Text: Alf Prøysen / Melodi: Egil Monn-Iversen Oppå lauvåsen veks det jorbær, fine jorbær, raue jordbær. Hele væla er bære jorbær finn et stå og træ dom på... Ett er for gammalt, den ska få stå. Ett er for grønt, den går vi ifrå. men æille andre ska vi ta med hematt og leve lykkelig med sukker på. Oppå lauvåsen veks det gutter, fine gutter, lange gutter. Hele væla er bære gutter finn et strå og træ dom på. En er for gammal, hæi ska få stå. En er for ung, hæin går vi ifrå. men æille andre ska vi ta med hematt og leve lykkelig med sukker på. Oppå Lauvåsen veks det minner, gode minner, gærne minner. Hele væla er bære minner, finn et stå og træ dom på. Ett er for gammalt, det ska få stå. Ett er for nytt, det går vi ifrå. men æille andre ska vi ta med hematt og leve lykkelig med sukker på. Og om jeg ikke tar helt feil er arbeiderbevegelsens folkehøgskole der? Elle rer det kanskje lagt ned...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå