Gå til innhold

Merkelig og illeluktende avføring...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hun hatt nå i ca 2 uker, datteren min er 21 mnd, og har forholdsvis bløt avføring, ganske gul og illeluktende...lurer på om hun kan være allergisk mot noe og i tilfelle hva??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veeldig vanskelig å svare på...! Det er kanskje best å ta en tur til lege for å få det sjekket ordentlig?

Skrevet

Har tenkt til det men er litt ventetid der som vanlig...tenkte kanskje noen har hadde vært borti det samme? Evnt. noen med litt peiling på dette her...?

Takker for alle svar:)

Skrevet

Jeg tenker meg at det kan være at hun ikke tåler gluten? Hvis hun ikke tåler melk så er det som regel kramper og det har hun ikke?

MEN som en sier her tidligere så bør du ta henne med til legen og få sjekket dette. Det er IKKE noen god idé at utelukke gluten for at se om det blir bedre uten at legen sier det.

Skrevet

Har hun mye vondt i magen da?

Det veldig mange terapeuter (spesialister vel å merkte) gjør er å sette pasienten på en gluten og laktosefri diett en periode for å se om det skjer noen endring. Dette fordi det er veldig mange av oss som reagerer på disse stoffene. Se om du kan kutte ut produkter med mel (vet ikke om det bare gjelder hvetemel...?) og melk i og se om det endrer seg f.eks. Hvis du lurer på hva du skal erstatte produktene med tror jeg du kan få en del tips på www.matoghelse.no.

Skrevet

Tusen takk, skal sjekke den siden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...