Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Fikk beskjed om å begynne så smått med grøt til guttungen, fordi han veier litt for lite Han er 3 mnd og 5 dager.. Hvilken grøt er best å begynne med??
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hipp har en med litt frukt smak som er fra 4 mnd. Husker ikke hva slags frukt det er i den, men så den på REMA i dag. Jeg har brukt Hipp sin 6 mnd grøt med Eple som er veldig populær.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Hvor mye skal jeg gi i innføringsfasen a?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har nettopp begynt å gi jenta mi grøt. Startet med maisgrøt fra nestle. Den skal være mildest mot magen har jeg hørt. Begynte med helt tynn grøt ca 20-30ml mm blandet med en ts grøtpulver. De første dagene spyttet hun det bare ut, men de tre siste dagene har hun begynt å få smaken på det. Jeg økte det til 2ts i dag, så øker jeg det enda mer i morgen når jeg ser at det går greit. Så øker jeg gradvis til full porsjon. Lykke til:)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 hvor gammel er tuppa di da? gutten min er bare 3 måneder se..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Hun er 5 1/2 måned... Men du kan jo feks begynne med velling. Ta en ts grøtpulver og blande med melka for så å gi på flaske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå