Gjest Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Jeg vil være gravid akkurat nå! Hva skal man gjøre da? Har ikke time på sykehuset før november. (skal til Sverige å få litt hjelp av storken). Vet ikke om jeg klarer å vente så lenge jeg...
Snuppa! Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Skjønner hvordan du har det på en måte.. Babysyk jeg og men har en dum cyste:( Vi får trøste hverandre,hehe
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Uff da. Cyste høres jo ikke bra ut. Det er ille å være skikkelig babysyk. Jeg blir jo helt på griner'n når jeg ser/leser om gravide og fødsler, men jeg klarer ikke å holde meg unna heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå