Gjest sug lut fet ballade Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Fint på deg, grenseland på meg, men går fint når jeg blir litt brun. Det har ikke skjedd ennå.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Jeg vet ikke helt om det er fint på meg heller, synes nesten jeg ser litt ludder ut. Brun blir du med sitron - hvert fall i følge kusinen min. Aldri prøvd det sjæl.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Synes det er fint hvis man er litt brun ja og det er en veldig lys rosa farge. Hvordan blir man brun med sitron?
prekæs Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Definitivt ikke på meg. Neglene mine ser herja ut og ingen lakk i verden er fin på oppflisa negler jeg ikke får rene, med matchende neglebånd. Når skal jeg få tid til å lakke dem, liksom.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Men jeg er mørk i huden fra før - og egentlig alltid brun, så da sier vi det er greit. Nei, vet du - det aner jeg ikke. Et år var det olje, et annet år var det sitron - ja, det har til og med vært pulverkaffe blandet ut med olje og vann. Aldri sett henne riktig brun.
Dronningen! Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Ja det er fint med en lys rosa lakk på neglene.... Også en mørk rødbrun på tærne:o) *Vifter med de nylakkerte tottissene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå