Gå til innhold

Endelig ferdig med den første risikotida! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har telt dagene i det siste, og nå er vi over den første bøygen. Herlig! Nå tør vi så smått begynne å glede oss til å bli foreldre, selv om det kanskje vil ta enda litt tid før jeg får noen følelse med å være gravid. Akkurat nå føler jeg meg bare litt småfeit og oppblåst, selv om jeg ikke har så mye luft i maven lenger.

Det var både gøy og litt skummelt å fortelle det til familie og venner. Gøy, for alle ble kjempeglade! Men skummelt, for det kan jo fortsatt gå galt.. Noen andre som kjenner litt på det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og gratulerer :-)

Er det ikke deilig?

Jeg har gått 17 uker og litt, og magen min har begynt å komme nå, og endelig føler jeg at jeg ser bitte litt gravid ut. Til og med en som spurte om jeg var gravid som ikke visste det!

Tror veldig mange har dager hvor man er usikker på om ting er i orden inni der eller ikke, og jeg blir hvertfall lettet hver gang jeg har hørt hjertelyd, eller kjenner små bevegelser inni der. Det har jeg så vidt begynt med siste uken. Og gleder meg så enormt til ul! Men heldigvis går det jo bra for de aller, aller fleste!

Skrevet

gratulerer med vel overstått 1.tri :)

skjønner akkurat hva du mener... jeg er 15+0 i dag, men føler meg ikke gravid i det hele tatt.... syntes det er skummelt... alt er sikkert bare bra, men tenker på det hver dag fordet..... har bestilt med sånn doppler som jeg kan høre hjertelyden når jeg vil... det skal bli trygt og godt å få den i hus :)

masse lykke til videre, kos deg med den lille i magen :)

Skrevet

jeg føler meg også småfeit på magen, for den er jo ikke så liten mer.. og føler meg ikke akkurat gravid heletiden. føler meg gravid når jeg kjenner han sparke, men ikke så mye ellers. også i situasjoner hvor jeg er den eneste som ikke drikker alkohol, hehe. men har enda ikke klart å innse at jegom 3 mnd og 10 dager skal føde et barn og bli en mamma.

Skrevet

og masse gratulerer! kommer til å gå kjempefint:) er kjempevanlig å være nervøs for å miste. been there selv, dessverre. ikke noe god følelse, men de fleste føler det dessverre slik. men nå er det jo nesten helt sikkert at alt går bra. gratulerer og nyt tiden med baby i magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...