Gå til innhold

bruker dere body under pysjamasen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på hva som er mest brukt..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men så sover hun i sånn sovepose også.. Nå etter at det er blitt så varmt sover hun bare i tynn body oppi posen.

Skrevet

nei, blir litt smør på flesk føler jeg..

 

Skrevet

Ja, i vinter fordi han sparket av seg dyna. Men nå som det er blitt så varmt, sover han i bare pysj og bleie. Han er 2 år.

Skrevet

Har dere minusgrader på soverommene eller?

Skrevet

Da gullet var lita og det var veldig kaldt en periode, så sov hun enten i bomullspysj med ullbody under eller i ullpysj. Men nå sover hun bare i bomullspysj. Og ofte ved siden av dyna - det er ei varm lita frøken vi har.

Skrevet

nei guri da hadde hu fått heteslag!

her i huset sover ungen med body eller bomullspysj og vinduet på gløtte..

hun er så varm av seg så.

Skrevet

helt siden snuppa ble født så har det kun gått i pysjen her, holder i massevis.. tror hun hadde smelta bort om jeg hadde hatt body under..

Skrevet

Jepp, når jeg bodde med foreldrene mine fordi jeg ALLTID glemte å lukke igjen vinduet, var kjempekaldt på rommet, for å ikke snakke om det kalde gulvet.

Ikke på sommeren vel og merke.

Når jeg flytta inn med samboeren er det han som husker vinduet, så da trenger han ikke bodyen ;o)

 

Er på besøk hos mine foreldre nå igjen, og han bruker body. Jeg glemmer vinduet, i tillegg har de byttet rom, de tok det største rommet og nå er deres rom blitt mitt gjestebesøksrom, der er det utroolig kaldt. Både jeg og gutten sover med pysjamas, han med body under.

:o)

 

Skrevet

Nei. På vinteren sover de i pysjamas og pose, nå sover de bare i t-skjorte/pysj-genser og dyne. 1 og 2 år

Skrevet

sover i bare bodyen her...

Skrevet

Nei, det har vi aldri brukt på noen av dem. Blir litt smør på flesk syns jeg.

Skrevet

Første vinteren hadde hun det, altså vinteren 06/07. Denne vinteren har hun ikke hatt body under, men vi bruker ullpysj på de kaldeste dagene i løpet av vinteren da..

Skrevet

nei, har aldri gjort det, og jeg har 2 barn som er født på vinteren (desember og februar).

Skrevet

De brukte det de to første mnd, for da var det vinter, og iskaldt på soverommet.

 

Nå sover eldste i ingenting, og minsta i bare pysj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...