Scorpiogi Skrevet 8. mai 2008 #29 Skrevet 8. mai 2008 Blårock-burger ja! (kan noen være så snill å sende meg astroburger med urtesaus i posten??) masse duer og måser ostekake på aunegården Knoll&Tott-baguett! Konservatoriet!! Nerstranda... Sats i sentrum Tromsdalingan, og "språket" deres.. sukk, jeg savner Tromsø...
Alba44 Skrevet 8. mai 2008 #30 Skrevet 8. mai 2008 kaldt om sommeren ( var der en gang som barn og da frøs jeg veldig husker jeg..hehe) pen dialekt jørn hoel
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. mai 2008 #31 Skrevet 8. mai 2008 Ingen som tenker MACK ØL????? :-D Siste tre årene har Tromsø stort sett vært jobb for meg. Men lasagne på Workinnmarka: mmm, og vårruller fra den lille kiosken nedafor Grand.
Nurse80 Skrevet 8. mai 2008 #33 Skrevet 8. mai 2008 TJAAA: - Typen min - meieriet, utested. - flott kino - polaria - ishavskatedralen - masse snø - god fersk torsk - det røde museum - OL - nydelig pizza på Yonas.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 8. mai 2008 #34 Skrevet 8. mai 2008 Rundkjøring i tuneller! Tenk at jeg glemte det.
Morcheeba Skrevet 8. mai 2008 #35 Skrevet 8. mai 2008 Snøvær på 17.mai Kreative "røykebalkonger" Kortstokker, backgammon og spill på cafeene Ostebaguetter (sånne med ost strødd på toppen) Oktoberfest Billig øl
Morcheeba Skrevet 8. mai 2008 #36 Skrevet 8. mai 2008 Ja det syntes jeg også var rart... Og tuneller under hele byen! (Men fint om vinteren)
OsloMor Skrevet 8. mai 2008 #37 Skrevet 8. mai 2008 Et sted mange skryter av, som jeg DESSVERRE aldri har vært.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #39 Skrevet 8. mai 2008 tacopizza på yonas! best i verden! (mini sku egentlig hete yonas, men min kjære nekta..) øl på karl johan besøksturer til div familie vi har der sykehus-tura mat! burgerking! veita nerstranda jekta... trilletura. shopping!! å, eg savne byen..! *nedtelling* bare 11 daga igjen til yonas-pizza!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå