Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Tuuuusen takk! Når jeg ikke får vinne fødekonkurranser får jeg ta lappen som lynvingen i stedet;) (oki, er litt VELDIG stolt asså, jeg brukte 2,5 uker fra første kjøretime til jeg faktisk HAR lappen! *skryte skryte*)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Fantastisk:) Tror nesten jeg skal kjøre meg en tur før jeg legger meg også! Hehe... (må fylle diesel, heeeeeelt sant:p)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Grattis! Da jeg fikk lappen sa pappa: Vi passer på Daniel, du kan kjøre! Bare blir borte så lenge du vil! Jeg ble borte en god stund kan man si....
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Hehe, jeg tok med meg vesla jeg da, og spanderte IS! Hihi...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Får slenge meg på å si grattis jeg også:-D
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Gratulerer så mye frøken!!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Har tenkt på deg i dag... Gratulerer så mye med lappen!!! Skjønner ikke hvorfor du var så nærvøs i går kveld.... Nyt den og kjør forsiktig =))
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Hehe, snille tillabmamma ) Daniel er godt vant til bil nå- For det første bodde jeg i Åfjord (alle vennene mine var flyttet ut, det er helt dødt her generelt ellers også) For det andre elsket jeg å kjøre bil. Butikken lå 5min unna, men det tok meg ca 1-2t før jeg kom i butikken... For det tredje er var det det eneste stedet jeg kunne ha på musikken JEG ville ;o) Bare for å nevne et punkt nr 4: Jeg bodde i Åfjord. Hva annet skulle jeg gjøre??? Hehe Nå har ikke jeg kjørt bil siden jeg flytta inn med samboeren. Har ikke hatt penger til å fikse den, eksosanlegget + clutchpedalen var litt ødelagt. Ville skifte hele greia, siden jeg flytter. Har en nabo som fikser bilen og det er *litt* billigere enn verksted! ) Gleder meg til å kjøre nedover til oslo, onsdagen som kommer:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå