1+2=3jenter Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 I 15.uke, med tvillinger. Har kommet over ei brukt tvillingvogn rett i nærheten jeg gjerne kunne tenke meg... Men reaksjonene rundt meg er "er ikke det for tidlig å kjøpe vogn alt nå?"... Når er det liksom "lov" å kjøpe vogn? Betyr det ulykke å kjøpe for tidlig? Vet jo at mye kan skje ennå, men skal jeg basere alle innkjøp på at det kan skje noe galt? Hva mener dere?
Ludviginne - mamma!! Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Er i uke 17 i morgen, og har kjøpt vogn. KOm over et bra tilbud, og slo til på det.
nr.4 i oktober Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Vet du, at du kan kjøpe vogn akkurat når det passer for deg! Forrige gang kjøpte jeg vogn da jeg var tre mnd på vei, og det var fordi den vogna jeg ønsket meg da gikk ut av produksjon, eller dvs det var på slutten av året og skulle komme ny kolleksjon over nyåret- så det var knalltilbud på den, under halv pris. Tenkte som så at jeg fint kunne greie meg med fjorårsmodellen så lenge prisen var så god og forandringene på neste års versjonen av vogna var minimal. MEN- skulle jeg ha lyst på en klassisk type vogn som fremdeles ville være i salg når det nærmer seg da ville jeg nok ha ventet til litt nærmere termin, men det er mest pga plass til å oppbevare vogna osv, da. Gjør det du synes selv du! Sparer du både litt kroner OG får en vogn du ønsker deg, da er det bare å GO FOR IT selv om det er aldri så lenge igjen.
Trulte76 Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Bare kjøp vogna du Visst det er om ting går bra eller ikke de tenker på så har man ikke noe garanti før ungen er født likevel..du er jo kommet deg forbi 1. trimester, så kjøp ivei Hvorfor vente når du har funnet ei brukt tvillingvogn du synes er bra..
AO3 Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Jeg kjøpte vogn i uke 15... Kom også over et bra tilbud! Jeg tenkte også på det med ulykke etc - men så kom jeg fram til at HVIS det nå skulle gå galt, så var det jammen ikke pga vogna uansett! *hehe*
oktoberjentene;) Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Ingen regler for når man kan kjøpe vogn sist så kjøpte jeg vogn etter bare 3 mnd... ca 7-8 mnd ut i svangerskapet så angret jeg meg... men da rakk jeg jammen meg å selge den jeg hadde kjøpt og kjøpe meg en ny hehe.... så kos deg videre i svangerskapet uansett når du måtte velge å kjøpe deg vogn
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Å herregud... ikke bry deg om hva alle andre sier. Det er du som er gravid og bærer barna, det er du som skal handle inn og det er KUN DU som bestemmer når du vil handle inn. Og tvillingvogn til en passende pris er jo ikke altfor ofte en kommer over liksom, så jeg hadde løpt å kjøpt=) Lykke til=)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Nei, ikke i det hele tatt:) Jeg har sett på vogn siden en privat ul i uke 15:) Da fikk vi vite at det var gutt og jeg ble plutselig kjempeivrig på få ting i hus:) Alt ble så virkelig liksom:) Har bestemt meg for vogn selv og er 17+2:) Har til og med fått seng, vippestol og badestamp i hus:) Liker å kjøpe litt etterhvert og koser meg med det:) Gå og kjøp den med god samvittighet om det er den du har falt for:)
mamma til Marcus og høygravid Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Synes en skal kjøpe vogn når en selv finner den som en vil ha jeg...Kjøpte i uke 26 jeg da.Kansje jeg var litt sent ute..he he.. Men mange vogner er det bestillingstid..Den jeg kjøpte var det en mnd ventetid på..Så det lønner seg å være tidlig ute.Kjøpte min i Sverige.Sparte mye penger på det:))
Mamma`n til Trym Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Jeg kjøpte vogn da jeg kjente at NÅ gjør jeg det Det var i uke 16. Til neste uke skal jeg kjøpe resten av de store tingene, da er jeg i uke 28. Venter en varm og het sommer, og jeg har ingen planer om å gå på shopping høygravid og svette med bekkenløsning ) Dessuten stopper alt opp i Juli pga fellesferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå