Gå til innhold

Opp 1 kg på 8 dager!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 3.5 mnd har hele tiden gått opp over gjennomsnittet pr. uke, men stabiliserte seg de to siste ukene. Da gikk han opp under 200 gram totalt de ukene. Stort var derfor sjokket da han hadde gått opp 1 kg den siste uka. Trodde ikke dette var mulig!! Han veier 8.2 og er 62 cm.... Noen som har erfart tilsvarende vektoppgang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres jo helt sinnsykt ut..

Skrevet

Hmm.. har han ikke bæsja på en stund? Har du sjekket at han tisser bra og klarer å kvitte seg med det han ikke trenger? Hehe. han er sikkert helt frisk, men dette var da voldsomt? Plutselig veldig god appetitt. jenta mi la på seg 400 gram på en uke, og det var mye, syntes jeg. Har du spist noe du normalt ikke spiser? Kraftfor? Hehe!

Skrevet

Ja, dette er rett og slett sinnsykt! Vet nesten ikke om jeg tør å veie han neste uke - tenk om han går opp like mye til da???? Jeg ammer ikke, så han får mme. Har faktisk spist litt mindre i det siste også mener jeg, og han får bare mat 1-2 ganger om natta (natta er fra 20.00-07.00)... Avføringen er som vanlig... Han er ellers en blid og frisk gutt:-)

Skrevet

Hei. Min "lille"gutt er like gammel som din og veide 8,2 kg på 3 mnd kontrollen. Har ikke veid han så ofte, da så vet ikke hvor mye han har lagt på seg i uka. Ordentlig god liten bolle er han.Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...