*under-vidunder* Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Dere som vurderer å gå fra deres menn...tenk dere om tusen ganger før dere gjør det! Jeg tror at vil man nok, så kan man klare det.. Det mener jeg fra hele mitt hjerte! Man kan få proff hjelp til å finne tilbake til hverandre igjen.. Har nå vært alene 2 år m lille mannen. Skal love dere alle sammen at det vi trodde skulle bli bedre ved å gå fra hverandre, ble tusen ganger verre...! Det var ikke den enkleste løsningen, det kan jeg godt love dere!! Hadde jeg bare visst bedre skulle jeg gjort så utrolig mye annerledes. Jeg skulle kjempet med nebb og klør, jeg skulle ofret alt jeg eide og hadde for å få oss opp å gå...og hadde jeg kjempet nok, hadde jeg klarte det. Ulempen er bare det at man være 2 for å kjempe... Nå er det for sent. Jeg stod bøyd lenge over lille mannens seng i kveld og så på når han sov. Han er så vakker, han er så unnfanget av kjærlighet, han har gått gjennom så mye til å være så liten, takket være oss... Jeg elsker barnet mitt høyere enn noe annet i hele verden. Hadde jeg bare visst bedre, vet jeg at jeg hadde klart dette for lille mannen.... Løpet er kjørt, og jeg må leve med at jeg ikke mestret å bære frem et godt familie liv med mamman og pappan hans som jeg ønsket mer enn noe annet i hele verden... Igjen... barna deres er verdt en kamp, den enkleste løsningen er ikke bestandig den beste på sikt..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Sikkert dette som er dine meiningar, men som du skriv; ein må vere 2 om å kjempe... Det er vanskelig når berre ein gidd, då gir du opp etter ei stund...... Eg ga opp, for det vart for slitsomt, sidan det berre var eg som kjempa, og eg som tok meg av ungar og alt anna som skal til i ein familie. Då er det faktisk betre å VITE at du er aleine om alt, enn å vere aleine i eit forhold om å gjere alt. Det kjennest verre og meir slitsomt å vite at du kunne hatt ein partner i alle delar av livet, men han gidd ikkje gjere ein liten innsats, eingang...... Så for meg er graset grønare der eg er aleine;)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Jeg kunne ikke vært mer enig med du anonyme over meg! Akkurat som jeg skulle skrivd det selv, men nå slipper jeg jo det=P
silhah og emilie Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 JO gresset kan være grønnere på den andre siden... Jeg har det myyye bedre nå etter at jeg gikk ifra bf..på tross av dårlig økonomi, at jeg er så sliten at jeg griner enkelte dager...osvosv Uansett så slipper jeg å høre stygge kommentarer hver dag, slipper plukke opp etter en voksen mann, slipper å ha en sur og grinete mann i huset hver dag, slipper å føle meg presset til noen ting, slipper å være med noen/ha sex med noen osv som jeg ikke elsker. selvbildet mitt er blitt myye bedre og jeg har endelig funnet meg selv igjen...og jeg har funnet tilbake til vennene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå