*under-vidunder* Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 ...må få fingeren ut å bestille på victoriasecret.com - nå er dollar kursen så lav, så virkelig gode kupp kan gjøres !! fikk masse kule varer i dag - alt fra bikini, kjoler, sko, bukser etc etc... til latterlig penge ! pps... antar de fleste av dere har ammet .. kremt, kremt... test ut the miracle bra! den gjør susen...
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Å så mye fint det var der! Spørst om det ikke blir investert i noe lekkert ja
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 meeeeen hvordan rekne ut i norsk pris?
*ale* Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Tør dere kjøpe sko på nett?? Er det ikke lett at det blir gæli str da????
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 ...hadde man bare sett ut som de på forsiden så.... hehe men det går vel bare opp til DD ser det ut som ? så får se om jeg får pressa meg inn i noe lekkert til høsten kanskje...
lklk Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Har du kjøpt så mange ting i en forsendelse? Hva da med toll/mva når det er mer enn 200 kr? Jeg har aldri brydd meg med å bestille klær fra utlandet siden grensen er så lav. Går det bra selv om beløpet overstiger grensen?
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Det er ikke alltid det lønner seg nei, men dersom du får varene billig så er det ofte det blir billigere enn i norge selv med toll. Miamusa: Var det mye i frakt? En fast pris eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå